tiistai 15. toukokuuta 2012

Kuka, miksi, miten, missä?

Tämä blogi aloittaa minun elämässä uuden vaiheen. Olen pitkään haaveillut, että pitäisin muotiblogia, mutta aina olen ajatellut, että sitten kun olen 10 kg laihempi tai jotain. Nyt päätin lopettaa odottelun, ja alkaa vihdoin elää nytten kun! -elämää.
Olen 20 vuotias naisenalku ja asun Kotkassa. Rakastan vaatteita, pukeutumista ja muotia. Olen pitkän matkan jälkeen löytänyt vihdoin oman tyylini. Olen kokeillut kaiken näköistä matkan varrella, mutta vihdoin koen olevani tyytyväinen ja viihtyväni vaatteissani.
Olen seurannut muotia tarkasti jo kauemmin, ja valmistanut jonkin verran vaatteitani itse. Kirpputorit ovat tämän tytön aarreaittoja, ja suurimpia pukeutumisinnoittajia ne ihmiset, jotka saavat kadulla katseen kääntymään ja seuraamaan niitä.
Tarkoituksenani olisi julkaista tässä blogissa asukuvia, kollaaseja siitä mikä on nyt muodissa, pukeutumisideoita ja diy ohjeita. Hienoa olisi, jos saisin myös lähipiiristäni vapaaehtoisia, jotka haluisivat leikkiä kanssani muuttumisleikkiä. Se se vasta olisi hauskaa!
Joten, viihtykää, kommentoikaa, antakaa ideoita. Sana on vapaa myös teille!

Ja lisäksi 1 päivän asu.

1 kommentti: