perjantai 8. maaliskuuta 2013

Fuksia & nude

Terveisiä aamukahvin ääreltä. Minulla on niin vapaapäivä olo, vaikka olen menossa töihin iltavuoroon. Vielä tämä päivä kun pakerretaan niin sitten on viikonloppuvapaa, ihanaa.

Tänään haen postista paketin, missä on tuon minun mieheni syntymäpäivälahja. Siitä lisää kunhan mies on lahjansa saanut. Sain myös toisen saapumisilmoituksen, voi olla että postissa odottaa kovasti kaivattu maaliskuun Livbox. Tajusin juuri, että edellisenkin boxin tuotteita on arvostelematta, joten niistä lisää viikonloppuna kun kerkeän aiheeseen paneutua. Kiireistä tuntuu olevan tämä elämä.

Eilisen asua (ja tämän päivän) siis. Minulla on sukkahousu kato, joten nyt mennään niillä sukkahousuilla, mitä ehjänä on. Rakensin tämän asun sukkahousujen ympärille.



Mekko Lindex, huivi Kappahl, sukkahousut Seppälä.

Olen aika pitkään kuvannut asukuvat tuossa keittiössä. Täytyy näköjään muuttaa kuvaamispaikkaa, kun näin kevään tullen valo on lisääntynyt. Kuvista tulee ihan kökköjä. Mutta koittakaa kestää, keksin kyllä uuden paikan missä kuvata. Se on vaan kohtuullisen haasteellista kun neliöitä tässä kämpässä ei ihan hirveästi ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti