keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Huhtikuun Livbox


Huhtikuun Livbox oli todella mieleeni. Tuotteita joita olen halunnut kokeilla.

Avene Eue Thermal - terveyslähdevesi

Tätä olen palanut halusta kokeilla, vesi, joka on terveellinen? Mielenkiintoista. Tätä testataan.


Simple - Silmämeikinpuhdistustyynyt

Silmämeikin erilaiset puhdistustavat ja niiden testailu, kyllä sopii. Jos vaikka vihdoin löytyisi se minulle sopiva tuote.


Clinique - High Impact Mascara

Aika vähän tulee kokeiltua uusia ripsareita, Lancomen Doll Eyesin jyrätessä muut. Siispä tätä testataan jo huomenna. Onko Doll Eyesin voittanutta, vielä en tiedä.


Paese - Luomiväripaletti

Näyttäisi että tällä paletilla saisi kivat sumusilmät aikaan. Jos vaikka ensiksi opettelisi tekemään sellaiset. Olen kiinnostunut, riittääköhän tässä tuotteessa pigmenttiä tarpeeksi minun makuun...


Testailutuloksia myöhemmin. Maaliskuun Livbox ei oikein iskenyt, mutta tämä oli kuin minulle suunnattu.

2 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä ihan hyvä tuo High Impact -mascara. :) Riippuu tietty että mitä itse kaipaa ripsarilta. Ihan kateelliseksi tulee, kun katselee näitä menneitä Livboxeja. Itse vasta aloin tilaajaksi, joten toukokuun boxia odotellessa!!! :)

    VastaaPoista
  2. Joo mulla oli sama kun odottelin omaa tilaustani. Mulla loppuu nyt tuo tilaus, en tiedä tilaanko uusiksi. 2/3 bokseista on ollut hyviä, yksi ei kiinnostanut.

    VastaaPoista