keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Kirpparikasasta pelastettua

Mulla on tällä hetkellä kirppispöytä Pennikirppiksellä täällä Kotkassa. Olen roudannut sinne hirveät määrät vaatteita, kenkiä, huiveja ja laukkuja myyntiin. Tänään olen viemässä lisää vaatteita, koruja ja kodin tavaroita.

Eli tosissaan, pelastin tämän mekon kirpparikasasta, ja päätin eilen antaa sille uuden mahdollisuuden. Onneksi annoin. Kankaan materiaali on kiva, leikkaus minun vartalolle hyvä jne. Ainoa asia miksi tämä joutui kirpparikamaan, on tämän mekon armoton lyhyys. Noh, eilen sitten keksin pukea sen legginssien kanssa, milloin lyhyys ei haittaa.


Mekko H&M, legginssit Seppälä. Koru kaivettu Ebayn ihmeellisesta maailmasta.

Mitäs tykkäätte, itse olin tyytyväinen etten roudannut tätä myyntiin. Ihana väri, ja yhdet tukkakukat omasta massiivisesta tukkakukkavarastostani sopisivat tähän täydellisesti...

Ikäviäkin uutisia on, vien kissan tänään eläinlääkäriin. Pieni meinaa tukehtua monta kertaa päivässä. Toivottavasti sillä on vaan flunssa ja tämä menee ohi pian.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti