keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Huutokauppalöytöjä.

Oltiin eilen käymässä huutokaupassa Nukarin pirtillä. Oli kyllä mielenkiintoista. Asia mikä pisti minulle siellä silmään, ne jutut joita minä himoitsin, eivät kiinnostaneet muita. Ehkä ajattelivat että ne ovat täyttä roskaa. Minulle vaan parempi, kuin sain haluamani jutut yhteensä 20e.



Näistä tulee ihania, kunhan saavat vähän valkoista maalia pintaansa. Ainakin arkkuun olisi tarkoitus tehdä sabluunalla joku teksti.

Perjantaina mennään mökille, raahaan nämä mukaan niin saavat vähän suhua pintaansa. Hyllylle on täydellinen paikka jo katsottu, muut etsivät paikkaansa.


Huusin myös kaksi kastehelmilautasta, vanhoja. Näistä jouduin pulittamaan 6e, mutta ovat kyllä sen arvoiset.

Huomenna saan vihdoin tehtyä postauksen, jota olen odottanut pitkään, kun viimeinenkin huonekalu kotiutuu tänne meille. Bongasin sen eilen torista, ja tänään mennään jo noutamaan, en jaksa odottaa iltaan.

Huomiseen, minä olen innoissani, toivottavasti teistäkin joku odottaa postausta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti