torstai 15. toukokuuta 2014

Uudet rakkauskalusteet

Eilen intoilinkin teille jo uusista kalusteistani. Taitavat olla viimeisiä ainakin mitä tänne asuntoon hankin. Olen alusta asti haaveillut pienestä lipastosta meidän makuuhuoneeseen ja akvaarion alle kauniimmasta pöydästä (entinen oli Ikean valkoinen lack, jonka myin jo eteenpäin).





En ees tiedä mitä tuosta sanoisin, se on vaan täydellinen. <3 Säilytystilaa tuossa on kivasti, varmaan viimeistään ensi viikolla tulee täytettyä niitä. Tän viikon oon enemmänkin keskittynyt myymään viimeisiä ylimääräisiä tavaroita pois. Pikkuhiljaa meillä alkaa olla kaikki käytössä mitkä ovat meille tärkeitä ja kauniita, ja loput myyty. Ehkä tääkin projekti joskus saavuttaa pisteen, tai sitten ei.




Minun "työpisteen" vieressä oleva miniakvaario sai alleen kivemman pöydän. Tuon pöydän pöytälevyn kuosi on ihana. Huomasin että tuosta nurkasta ei meidän asunnosta saa siistiä ja hyvän näköistä kuvaa, joten mennään näillä.

Tarkoitus olisi tuohon minun työpöydän alle värkkäillä "verhosysteemi" että nuo kaikki koneen keskusyksiköt ja tulostimet saa piiloon. Ne häiritsevät minun esteettistä silmää erittäin paljon. Samanlaista systeemiä olen suunnitellut meidän ison terraarion alle, kun siellä on ulkosuodatin, joka sekään ei ole kovin esteettinen. Tarkemman tutkailun jälkeen totesin, että siihen saisi nastoilla "verhon" kiinni. Kunhan tämäkin projekti joskus nytkähtää eteenpäin, siitäkin tulee varmasti kuvia :)

Hei, hyvää viikonloppua kaikille! Huomenna minua tuskin täällä blogistaniassa näkyy. Huomenna täytyy siivota tämä asunto ennen mökille lähtöä. Ihania ilmoja luvattu! Aurinkoa mulle kiitos!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti